Home > OAMENI printre oameni! > Doamne daca-mi esti prieten

Doamne daca-mi esti prieten

Spiridon Popescu-Doamne daca-mi esti prieten; recita magnific Florin Piersic.

Dedic poezia tuturor prietenilor cu prieteni.

Doamne daca-mi esti prieten

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Cum te lauzi la toţi sfinţii,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu părinţii.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
N-asculta de toţi zurliii,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu copiii.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Nu-mi mai otrăvi ursita,
Dă-i în scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu iubita.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Cum susţii în gura mare,
Moaie-ţi tocul în cerneală
Şi-nainte de culcare

Dă-i în scris poruncă morţii,
Când şi-o ascuţi pumnalul,
Să-l înfigă-n mine, Doamne,
Şi să lase-n viaţă calul.

  1. 24 August 2009 at 23:08 | #1

    El Zorab?

  2. 25 August 2009 at 00:23 | #3

    E admirabil Florin Piersic ,e demna de respesct interpretarea, si e foarte frumoasa poezia…nu cu mult timp in urma, am ascultat-o pe: http://vasyworld.blogspot.com/2009/08/o-recitare-senzationala-vreau-seara-de.html
    si deorece acum simt la fel am sa desprind o parte din comentariul pe care l-am lasat acolo:

    “Doamne ,Tu imi esti prieten
    si asta o stiu toti sfintii,
    eu iti daruiesc viata,si copiii,
    si parintii…
    ia-mi ce vrei,ce-mi apartine
    insa Doamne, nici o clipa,
    nu mi Te lua pe Tine… :) “….

    Foarte frumoasa aceasta postare Simion…Felicitari!…

  3. 25 August 2009 at 03:30 | #5

    Un alt moment căruia aş îndrăzni să-i spun magnific…

  4. 25 August 2009 at 08:27 | #7

    Ador poezia! Iar Florin are un talent aparte in interpretarea ei!
    M-ai nimerit la fix si de aceasta data!
    Bravo!

  5. 25 August 2009 at 09:29 | #9

    Este superba poezia!

  6. 25 August 2009 at 11:19 | #11

    mi s-a facut pielea de gaina…superb, versurile sunt superbe, interpretatea te lasa fara cuvinte…Multumesc frumos

  7. Leo
    25 August 2009 at 12:04 | #13

    Extraordinara poezie ! N-o stiam, multumesc ca ne-ai dezvaluit-o ! Foarte profunda…

  8. 25 August 2009 at 12:31 | #15

    pacat ca nu se mai nasc talente ca cei din generatia lui Florin Piersic, foarte frumos!

  9. 25 August 2009 at 15:34 | #17

    superba poezia, superb omul, am incercat s-o traduc in engleza si a facut astfel ceva furori si pe la prieteni din Taiwan, iar Mari i-a pus capac de tot :)

    • 25 August 2009 at 15:40 | #18

      Intradevar superba! Am vazut din link ca ai descoperit interpretarea lui Florin Piersic, inaintea mea! :D

  10. 25 August 2009 at 16:28 | #19

    O iau ca pe un dar…MULTUMESC!

  11. carmen
    25 August 2009 at 19:32 | #21

    Chiar daca sunt doar un fir de praf ratacit si prins in capcana acestei lumi materiale, a mea micime stie sa recunoasca si sa se plece in fata oamenilor adevarati,oameni care prin scrierile lor incanta simturile si sufletul.Pe acesti oameni deosebiti i-am cunoscut in ultimile saptamani prin intermediul scrierilor lor.Acestia sunt:
    MMary- un luceafar al iubirii divine
    Pr.Constantin Lupu Marinei- un izvor de intelepciune
    Pr.Cazacu Gheorghe- un astru calauzitor
    Geanina Codita – o stea a versului
    Nakudo- un inger al dragostei de frumos
    Kis- un mesager al intelepciunii
    Acelasi- un ganditor indragostit de Creator
    Mariana -o stea plina de dor,de frumos
    Dardinar-o stea calatoare cu o inima mare
    Cora-un suflet de lumina
    Cristian-un cautator al adevarului
    Nastase Catalin-un cantaret al vietii
    Vasile Andreica -un cautator de lumina
    Simion Cristian-un cantaret al vietii si al rationalismului.
    Monica Daniela -o adevarata luptatoare a Luminii
    Flavius Obeada-un cercetator al vietii insetat de adevar.
    Compadvice-un cantaret al iubirii
    Azi gandul meu se indreapta spre sufletele pline de lumina ale acestor oamneni si chiar daca nu am talent in a scrie versuri ,totusi am sa incerc sa criu cu inima pentru ei.

    Voi stele ce straluciti
    pe cerul vietii si faceti fericiti
    pe cei ce va citesc,
    care indata va indragesc.
    Voi ce ma-nvatati ce-i iubirea
    dragostea si fericirea,
    va multumesc ca existati,
    din ale voastre suflete curate cantati
    si lumina imprastiati.
    Eu vin la fiecare
    sa culeg cate o floare,
    din gradina voastra minunata
    si o sadesc la mine in vatra.
    Cate un margaritar de la voi culeg
    si cu o salba intreaga ma aleg.
    Adun luminitele voastre pline de splendori
    si le asez in sufletul meu,ca pe adevarate comori.
    Si-mi impodobesc inima cu diamante luminoase
    din scrierile voastre frumoase.
    Voi scanteiute imprastiati
    si cu dragoste le dati,
    oricarui suflet curat
    ce vrea sa devina om adevarat.
    Voi lumini cantatoare
    ce aveti in suflete iubiri arzatoare,
    cantand si semanand neincetat
    dragostea si iubirea,
    intr-o zi veti culege nemurirea.

  12. 26 August 2009 at 12:05 | #23

    Extraordinar de frumoase, aceste versuri. Se pare ca maestrul Piersic le cam uitase, dar o sa-i trecem cu vederea lucrul asta.

  13. noapteaiguanei
    28 August 2009 at 20:06 | #25

    Senzaţională poezie. Nu o ştiam, m-a emoţionat teribil! Mulţumesc!

  14. 29 August 2009 at 16:00 | #27

    As zice eu…..
    Doamne daca-mi esti prieten
    C-ai murit si pentru mine…
    Poti sa-mi iei oricand, ce vrei..
    Sa raman doar eu…cu Tine!
    Frumos recita Piersic al nostru Dumnezeu sa-l binecuvanteze, dar cred ca pentru fiinta de om, pentru sufletul sau cel mai important lucru este prezenta lui Dumnezeu.
    O zi plina de linista si bucurie iti doresc!

  15. schuller paul
    10 December 2009 at 09:34 | #29

    frumoasa poezie si frumoasa interpretare.de cate ori ascult poezia plang si ma rog la Dumnezeu sa aiba grija de parinti de fetita si de noi toti.sarbatori fericite

  16. georgian
    29 May 2011 at 17:28 | #31

    Frumoase versuri, frumoasa recitare…

  17. maria
    14 June 2011 at 20:44 | #32

    SUPERB!

  18. Mihai
    6 November 2011 at 20:26 | #33

    Felicitari!
    Nemaipomenita poezia,iti dau lacrimile!

  19. corcevoi maria
    19 April 2012 at 09:48 | #34

    doamne! cat de frumos!!! versul potrivit numai lui piersic !

  20. 21 August 2012 at 07:01 | #35

    L-am auzit si eu in urma cu ceva timp pe Florin Piersic recitand poezia aceasta si m-am infiorat pana la lacrimi. O poezie superba si o interpretare pe masura! Sa ai o zi frumoasa, Simion!

  21. Adrian
    24 January 2013 at 22:31 | #36

    Foarte frumos.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 58 other followers

